Praca Specjalista SEO

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszym tego typu narzędziem na świecie. Korzysta z niej ponad 90 proc. internautów. Dla nas jako właścicieli witryn oznacza to, że działania pozycjonerskie należy wykonywać głównie w tej wyszukiwarce. To przyniesie nam najwięcej korzyści. Zanim jednak zaczniemy promować swój serwis www, musimy przeprowadzić optymalizację pod Google. Chodzi o to, by dostosować stronę do wymagań firmy z Mountain View. Musimy przyjrzeć się budowie i zawartości witryny. Zapewne oba obszary (kod, treść) będą wymagać poprawy. Optymalizacja pod Google będzie łatwiejsza, gdy skorzysta się z inteligentnych narzędzi. One pomogą przeprowadzić audyt strony i wskażą, co trzeba udoskonalić. Pewne wskazówki daje również sam właściciel wyszukiwarki. Jemu także zależy na tym, by jego produkt zaspokajał potrzeby użytkowników, czyli wskazywał najbardziej wartościowe serwisy w odpowiedzi na ich zapytania.