Pozycjoner Praca

Praca specjalisty SEO jest dobrze oceniana, gdy widać jej efekty. Gdy strona znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania i ma wysoką konwersję, pozycjoner zbiera pochwały od swoich przełożonych. Problem w tym, że niełatwo jest wypozycjonować witrynę. Na miejsce w rankingu Google wpływa 200 czynników. W dodatku właściciel wyszukiwarki zmienia algorytmy ustalające kolejność. Ciągle trzeba więc szukać nowych sposobów na skuteczne promowanie stron. Nie można zaniedbywać już tych, które osiągnęły wysoką lokatę. Powody? Pierwszy został wskazany – aktualizacje zasad rządzących wynikami. Drugim jest konkurencja. Zapewne dana firma nie jest jedyną, której zależy na byciu w TOP10 wyników wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Inni też chcą się znaleźć na pierwszej stronie. Ten, kto lepiej spełnia wymagania Google, awansuje. Odbywa się to kosztem innych. Tak właśnie wygląda praca specjalisty SEO.